درون من

ادبیات

درون من

ادبیات

ماه لیلی


 نمی افتد
دیواری که سپیدی از دست تو گرفته
سربه هوا
 
آسمان را نگه داشته
تا ماه شرقی
 
چون آفتاب بتابد

برای ماه لیلی

نظرات 2 + ارسال نظر
hengameh دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://notebook5.blogfa.com

سلام خوبی؟
بی اجازه اومدیم
خوشم اومد قشنگ می نویسی
لحن نوشتنت جالبه
دیگه وبلاگا پر شده از عاشقتم و عاشقشمو و برای عشقم آدم حالش بهم می خوره
پر شده از بچه های 73 و از اینا خیلی بچه ان واسه این حرفا ما دیگه موهامون تو این زندگی لعنتی سفید شده
بیا به منم سر بزن

سلام به روی ماهت
مرسی که بهم سر زدی و ممنون از اینکه نظر دادی ...بهت سر زدم تو هم خوب می نویسی ... موفق باشی

پروانه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ http://shahnamehferdowsi.blogsky.com/

چند روزه به یادتم
گفتم بیام شاید دلتنگیم برطرف شه
می بینم که چند آوای درونتو اینجا ثبت کرده ای
همه شان را خواندم
بوی خودت را میدهند


پروانه جانم
گاهی خودم هم دلتنگ خودم میشم...چقدر خوبه که تو اینجایی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد