درون من

ادبیات

درون من

ادبیات

موضوع چیه ؟

 

  

 عکس از پروانه

 

 تا بحال شده روی سنگ فرش پیاده رو دوزانو بنشینی ٬مثلاً نیم ساعت ، و ساز بزنی ؟ یا آواز بخونی ؟ امتحان کن . مهم نیست آهنگی که می خونی مهتاب ویگن باشه  یا دخترمشرقی شهره .و مهم نیست سازت یه ویلون شکسته باشه یا یک اکاردیون قراضه ٬ اگر یه دختربچه ی ۱۳-۱۲ ساله باشی و آسمان هم سخت مشغول باریدن باشه هرچی  بخونی اشک و مف رهگذرها که جلوت پول می اندازن رو راه می اندازه.  

  هیچوقت به این منظره عادت نمی کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
فریدون دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.parastu.persianblog.ir

دلم می گیرد از اینکه کودکی در جنین سن و سالی ناچار باشد از این راه امرار و معاش کند
دلم می گیرد از تبیعیض ها ٬ بی عدالتی ها و نابرابری ها در جوامع بشری
*****
سپاس از شما

فریدون نازنین ٬ دلم می گیرد اما این درد را عزیز می دارم چون از اولین علایم حیات من و توست .بدون شک باید کاری کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد